Veelgestelde vragen

Bestellen en bezorgen

Jouw pakket wordt van maandag tot en met zaterdag bezorgd op het gewenste adres door DHL, DPD of PostNL.

We leveren gratis in Nederland en België. Verder kunnen we leveren aan alle landen binnen de EU, Scandinavië, noord en zuid Amerika tegen meerprijs voor de verzendkosten.

  1. Zoek op balivie.nl het artikel van jouw wens.
  2. Selecteer indien nodig maat en/of gewenste kleur.
  3. Klik op de ‘In winkelmand-knop‘.
  4. Klik in het nieuwe scherm op ‘Winkelmand bekijken‘. Of naar het winkelmand logo rechts boven in je scherm Je gaat nu naar jouw winkelmand bekijken of door naar afrekenen.
  5. Heb je een waardebon? Vul de couponcode in links onderaan jouw winkelmand bij ‘Couponcode‘.
  6. Klik op ‘Doorgaan naar afrekenen‘ om te beginnen met het afrekenen van jouw bestelling.
  7. Heb je een account? Log dan in. Heb je een kortingsbon dan kun je hier alsnog de couponcode invullen.
  8. Vul vervolgens je bezorgadres in ed. Deze gegevens gebruiken we om service te verlenen tijdens
    de bezorging of als er bijzonderheden zijn met jouw bestelling.
  9. Kies een betaalmethode en voltooi gemakkelijk de betaling.
  10. Jouw bestelling is geplaatst! We sturen jou per e-mail een bevestiging en gaan meteen aan de
    slag met jouw pakket.

Als je de winkelmand bekijkt dan zie je aan de linkerkant een rood kruisje staan. Als je dit kruisje aanklikt verwijder je het betreffende artikel uit de winkelmand.
Wil je nog een zelfde artikel toevoegen dan kan dat ook. Aan de rechterkant van je bestelling is een vak met aantal. In dit vak achter je artikel staat een cijfer. Dit cijfer kun je opplussen door in het vak te klikken op de driehoekjes die dan verschijnen.

Wat leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst! Je ontvangt een e-mail met Track & Trace-informatie van ons. Daarmee kun je jouw pakket volgen. Is de status niet duidelijk? Dan helpen we je graag met onze service. 

Je kunt ons bellen: 0614201188. of mailen: balivie1@gmail.com. 

We zijn er voor jou!

Nee helaas, je kunt je bestelling niet afhalen.

Nee helaas! Balivie heeft geen showroom of winkel waar je artikelen kunt bekijken.

Onze leveringstermijn is 2 á 3 dagen. Meestal leveren we al eerder vaak al de volgende dag! Hou wel rekening met zon- en feestdagen. Dan kan de leveringstermijn afwijken en kan het wat langer duren.

Betalen

  • iDeal
    Met iDeal kun je online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank.
  • Creditcard
    Je kunt betalen met MasterCard, VISA of American Express. Wij werken met een uitgestelde
    creditcardbetaling. Het bedrag wordt pas afgeschreven als jouw bestelling geleverd is.
  • Klarna betaal later
    Met Klarna betaal later heb je tot 30 dagen de tijd om je bestelling te betalen.
  • Bancontact
    De meest populaire betaalmethode van België.
  • PayPal
    PayPal is een wereldwijd online betaalsysteem dat particulieren en webwinkels gebruiken. Koppel je
    bankrekening of creditcard en betaal in enkele klikken met jouw PayPal Rekening.
  • Cadeaubonnen
    De couponcode van je cadeaubon kun je simpel in voeren tijdens het afronden van je bestelling op de
    afreken pagina.

Wij bezorgen in Nederland en België. Betalen kan met Nederlandse en Belgische bankrekeningen en PayPal-accounts. Wij accepteren creditcards vanuit alle landen. Maar let op! We leveren aan alle landen binnen de EU, Scandinavië, noord en zuid Amerika tegen meerprijs voor de verzendkosten.

  1. Dit is mogelijk als je gebruik maakt van een creditcard als betaalmethode. Dan wordt het bedrag gereserveerd en pas afgeschreven nadat je bestelling is geleverd. Je kunt ook kiezen voor klarna betaal later.

Dat is vervelend. Wij helpen jou graag verder.

  1. Je kunt het beste even bellen met jouw creditcardmaatschappij om te informeren wat er mis gaat.
    Vaak kunnen zij dat meteen zien!
  2. Is er volgens hen niets mis? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies of plaats jouw
    bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.
  3. Nog steeds geen succes? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Wij staan klaar
    om jou verder te helpen!
  4. Je kunt natuurlijk ook voor een andere betaalmethode kiezen.

Nee. De Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor geld.

Ruilen en retourneren

Nee, het is helaas niet mogelijk om jouw aankoop te retourneren buiten de retourtermijn. Neem op
tijd contact op met onze Klantenservice. Dan kijken wij graag wat we voor jou kunnen betekenen!

Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, doen wij ons best de aankoopprijs zo snel mogelijk aan je terug te boeken. Dat duurt maximaal 10 dagen, maar gaat meestal veel sneller! Je krijgt de
aankoopprijs terug op dezelfde manier waarop je hebt betaald. Heb je een cadeaucard gebruikt? Dan ontvang je deze als eerste terug.

Na tien dagen jouw geld nog niet terug? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Houd
je ordernummer en het afgiftebewijs van de terugzending dan bij de hand.

Jazeker, voor artikelen die je met korting bij ons koopt, gelden dezelfde retourvoorwaarden als voor ál onze artikelen.

Nee, helaas niet. Artikelen uit de sale zijn met reden afgeprijsd en dat is ook vermeldt in het aanbod in de sale in tekst en of foto. Je was hier van dus op de hoogte toen je dit artikel kocht

Nee, wij hebben wel een aankoopbewijs nodig om jouw aankoop terug te kunnen nemen. Heb je nog wel een bankafschrift? Neem dan gerust contact op met onze Klantenservice. Dan kunnen wij de bon voor jou erbij zoeken.

Gebruik account

Wanneer je bij ons een account aanmaakt, dan kunt u de volgende keer wanneer u bij ons besteld veel sneller afrekenen. Je adres gegevens worden namelijk opgeslagen in je account, zodat je deze bij de volgende bestelling niet meer hoeft in te vullen.

Navigeer naar mijn account en klik vervolgens op het tabje “bestellingen” in de linkerzijbalk.

Navigeer naar mijn account en klik vervolgens op het tabje “Adres” in de linkerzijbalk. Klik vervolgens op bewerken om de gegevens te wijzigen.

Navigeer naar mijn account en klik vervolgens op het tabje “Accountgegevens” in de linkerzijbalk. Voer uw nieuwe wachtwoord in en klik op wijzingen opslaan.